⭐کاربران قدیمی جهت ورود به پنل جدید میبایست رمز عبور خود را توسط "شماره همراه " بازیابی و پس از انتخاب رمز جدید وارد شوند.
بازیابی رمز عبور با شماره همراه

شرایط و سیاست حفظ حریم خصوصی

شرایط

حتما تمامی بند های قوانین را مطالعه کنید و سپس خرید کنید زیرا سرویس دهی در چارچوب ضوابط و شرایط ذیل می باشد:

(آخرین ویرایش قوانین 1403/1/15)

rayanpanel تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و در صورت مشاهده ثبت سفارشات مربوط به پیج های سیاسی، غیر اخلاقی و هر چیزی که مغایر با قوانین کشور ایران باشد سفارش انجام نمیشود و حساب کاربری شخص مورد نظر مسدود خواهد شد.

احراز هویت :

  • در حالت کلی کلیه کاربران پس از ثبت نام توسط شماره همراه و دریافت کد تایید و وارد کردن اطلاعات موردنیاز , اجباری به احراز هویت ( ارسال مدارک شناسایی فردی و کارت بانکی ) ندارند. اما به منظور جلوگیری از فیشینگ و پرداخت با کارت های سرقتی در موارد خاص مدیر پنل به تشخیص خود میتواند از کاربر دارای تراکنش مالی یا ثبت سفارش مشکوک درخواست مدارک کامل احراز هویت شامل تصویر کار ملتی و کارت بانکی نماید.در صورت عدم تمکین حساب کاربری فرد غیرفعال ,  و وجه موجود در آن تا زمان تعیین تکلیف و یا احتمال طی مراحل قانونی حقوقی به صورت کامل بلوکه میشود.
  • متمم1-1 : کارت بانکی و کارت ملی هر 2 میبایست به نام یک نفر باشد. طبق قوانین پرداخت بانکی کشور و قانون خرید آنلاین , هرگونه کسر وجه از حساب بدون رضایت صاحب اصلی حساب منع قانونی دارد و مشمول پیگیری حقوقی میباشد

– مبالغ شارژ شده توسط کاربران , تحت هیچ شرایطی قابل عودت نیست و کاربر پس از شارژ ملزم است کل مبلغ پرداختی را در پنل خرج نمایید.

– بعد از ثبت سفارش حتما صبر کنید تا فرآیند پرداخت کامل شود و در سایت ما به شما فاکتور خرید شامل: شماره سفارش، شماره پیگیری و … داده شود.

– به دلیل خودکار بودن فرآیند ثبت و انجام سفارشات بعد از شروع سفارشات تحت هیچ شرایطی امکان برگشت یا لغو یا ویرایش مشخصات وجود ندارد. بنابراین در هنگام وارد کردن آی دی اینستاگرام و آدرس URL پست ها دقت کنید و آی دی خود را تا انجام کامل سفارش و رفتن وضعیت سفارش به “انجام شده” تغییر ندهید و در حالت پرایوت قرار ندهید. همچنین ابتدا از کیفیت سرویس ها با سفارش تعداد کمتر اطمینان حاصل کنید بعد سفارشات بزرگ را ثبت کنید، زیرا در هر شرایطی هیچ کدام از سرویس ها و سفارشات ضمانت برگشت وجه یا امکان لغو ندارند و فقط در صورتی که انجام نشوند شارژ به پنل کاربری برگشت میخورد.

– شماره های تماس فقط جهت بخش فروش و مشاوره قبل از خرید یا مشکل فنی در ورود به سایت می باشند و پشتیبانی پنل ها فقط از طریق سیستم تیکتینگ (ارسال درخواست پشتیبانی) در سایت می باشد.

– برای هر اکانت فقط میتوان به اندازه ی تعداد حداکثری که اعلام شده سفارش ثبت کرد و اگر بیش از ظرفیت سرور سفارش ثبت شود انجام آن امکان پذیر نیست.

– در هنگام انجام سفارشات پیج خود را از حالت خصوصی یا Private خارج کنید و تا پایان انجام شدن سفارش خصوصی نکنید. درغیر اینصورت سفارش انجام نمیشود.

– برای انجام صحیح سفارشات باید پیج دارای عکس پروفایل و حداقل یک پست باشد.

– بعد از ثبت سفارش صبر کنید که سفارش شما کامل انجام شود و بعد از تکمیل شدن سفارش می توانید مجددا از سایت ما یا سایت های دیگر همان سرویس را خریداری کنید در غیر اینصورت در انجام سفارش اختلال ایجاد میشود و سفارشات بدرستی انجام نمیشوند.

* اعتبار پنل، گارانتی و بازگشت وجه:

– 6 سال از شروع فعالیت مجموعه اَپ رایان -Apprayan  میگذرد و در این مدت فقط بیش از 50 هزار کاربر جذب کرده و بسیاری از سفارشات فالوور اینستاگرام و .. تحویل داده ایم وتعداد زیادی از شرکت ها و سازمان های بزرگ و افراد مشهور و هنرمندان از مشتریان ما هستند و بالاترین درصد رضایت مشتریان را داشته ایم.

-ما همیشه سعی داریم بهترین و پایدار ترین سرویس ها را ارائه دهیم که معمولا تعدادشان ریزش نمی کند یا ریزش بسیار جزئی است، اما ممکن است در بازه های زمانی خاصی به دلایل متعددی از جمله آپدیت های دوره ای و امنیتی اینستاگرام،‌ اختلالات ارتباط با سرور های آمریکایی و مسائل مربوط به تحریم و زیر ساخت های اینترنت ایران و موارد متعدد دیگری که در کنترل ما نیستند و ما نقشی در آن نداریم، سرویس های درون پنل دچار اختلال یا کاهش کیفیت و حتی ریزش شوند و چون کنترل این عوامل در دست ما نیست سرویس ها هیچگونه ضمانت باز انجام، پرکردن یا بازگشت وجه ندارند. همچنین به علت سو استفاده برخی مشتریان قبلی و سعی در دور زدن قوانین ما با روش هایی از جمله تغییر نام اکانت و روش های دیگرداشتند و بعلت اینکه بعضی افراد قبلا از برنامه های افزایش فالوور یا جاهای دیگر فالوور گرفته اند و چون آن فالوورها ریزش میکنند لذا تشخیص اینکه فالوور های ریزش کرده از طرف ما یا آنهاست، ممکن نیست؛

** با توجه به توضیحات بند قبل بعد از انجام کامل سفارش اگر به هر دلیلی تعداد لایک یا فالوور های شما بعد از مدتی کم شود (حتی اگر ریزش از سمت سرور های ما باشد) هیچگونه ضمانتی از جمله بازانجام، پرکردن یا بازگشت وجه ندارند.

– جبران ریزش در سرویس های ضمانت دار بر اساس تعداد شروع (شمارنده) و عدد نهایی که میبایست باشد انجام میشود . در غیر این صورت  تشخیص میزان ریزش و جبران آن امکان پذیر نیست ( به زبان ساده در شرایطی که میزان ریزش بنا به هر علت قابل تشخیص نباشد جبران انجام نمیشود)

– بعد از خرید پنل نمایندگی تحت هیچ شرایطی امکان بازگشت وجه یا انصراف وجود ندارد.شارژ پنل را میتوانید جهت استفاده از سرویس های داخل پنل استفاده کنید و امکان واریز شارژ پنل به حساب بانکی وجود ندارد. حداقل میزان هر بار شارژ پنل در حال حاضر 5000 تومان می باشد.

– ما در قبال آپدیت های امنیتی اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی که خدماتشان را ارائه میدهیم مسئولیتی نداریم و ممکن است هر زمان بعضی از سرویس ها حذف شوند و یا قیمتشان تغییر یابد ولی سعی ما همیشه بر این است که سرویس ها و خدمات کارآمد و پر استفاده بر اساس نیاز کاربران را ارائه دهیم.

-در صورتی که ما نتوانیم یک سفارش را به هر دلیلی از جمله خرابی سایت و سرور ها و … پایان برسانیم مبلغ پرداختی شما به شارژ حساب کاربری شما اضافه خواهد شد.

-در صورتی که اکانت یا پست شما , حین و یا پس از انجام سفارش بنا به هر علتی حذف شود یا به حالت خصوصی در آید , پنل هیچ مسولیتی برعهده نخواهد گرفت و وجه سفارش برگشت داده نمیشود

بند های قوانین ممکن است اضافه و ویرایش شود یا اصلاحاتی درآن ایجاد شود که کاربر با هربار خرید باید قوانین را مطالعه کرده باشد و ضمن آگاهی دقیق از شرایط و قوانین از سرویس ها استفاده کند.

سیاست حفظ حریم خصوصی

وب‌سایت رایان پنل طبق قوانین جرایم رایانه‌ای متعهد می‌شود که اطلاعات شما کاربران عزیز را با استفاده از تمام امکانات و منابع خود محافظت نماید و به هیچ‌عنوان این اطلاعات را در اختیار موسسات و سازمان‌های دیگر به منظور تبلیغات یا خدمات دیگر ارایه ندهد. همچنین کاربران وب‌سایت کاملا اختیار دارند اطلاعات شخصی خود را که به هنگام ثبت‌نام در اختیار ما قرار داده‌اند پاک نمایند.همچنین از کاربران درخواست داریم حتما موارد امنیتی را رعایت نمایند و هر زمان قصد دارند در جایی ثبت‌نام کنند یا اطلاعات شخصی خود را وارد نمایند به آدرس وب‌سایت توجه کنند چرا که وب‌سایت مسئولیتی در قبال لینک‌های خارج از سایت ندارد.

شما نظارت کنید

بدون شک احتمال این وجود دارد که در بخشی از سایت مشکل خاصی بوجود بیاید یا اینکه لینکی به خارج از سایت حتی در بخش نظرات وجود داشته باشد که امنیت اطلاعات شخصی کاربران عزیزمان را به مخاطره بیاندازد، در هر شرایط و موقعیتی ما نیازمند نظارت دقیق شما کاربران هستیم و در صورت مشاهده‌ی هر گونه مشکلی، درخواست می‌کنیم که به بخش تماس با ما فورا اطلاع دهید و به طور کامل مشکل را توضیح دهید. اینگونه ما با خیالی آسوده تر از حریم خصوصی شما محافظت خواهیم کرد و می‌دانیم که حتی اگر چشمان ما توان مشاهده همه مشکلات را نداشت، نظارت شما ما را هدایت خواهد کرد.

 

رایان پنل پلتفرم خرید فالوور ایرانی و ارزان اینستاگرام

رایان پنل بزرگترین سایت خرید فالوور اینستاگرام مفتخر است با ارائه بهترین خدمات و ارزانترین قیمت ، افزایش محبوبیت اکانت شما را تضمین کند.

در حال حاضر پشتیبانی توسط تیکت میباشد

نماد ها

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد